ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Digitális Demokráciafejlesztési Ügynökség

Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság

Hatályos:

2025. december 5. napjától

I.              Preambulum

A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a shop.dpkor.hu internetes honlapon (a továbbiakban: „Honlap”) Felhasználók (a továbbiakban: „Felhasználó”) által megrendelhető merchandising termékek (a továbbiakban: „Termék”) értékesítésének, mint szolgáltatásnak (a továbbiakban: „Szolgáltatás”) feltételeit, valamint az azzal összefüggő lényeges körülményeket tartalmazzák.

Az ÁSZF elfogadása előfeltétele a Honlapon keresztül történő vásárlásnak, amelyet a Honlapon a regisztráció vagy a rendelési folyamat során a Felhasználóknak kifejezetten el kell fogadniuk. A Felhasználó a regisztrációval vagy a rendelés véglegesítésével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF, valamint a Szolgáltató Adatvédelmi tájékoztatóját is (a továbbiakban: „Adatvédelmi Tájékoztató”). Az Adatvédelmi Tájékoztató a jelen ÁSZF szerves részét képezi és annak rendelkezéseire figyelemmel értelmezendő. A Szolgáltató Adatvédelmi Tájékoztatója elérhető innen: https://dpkor.hu/adatkezelesi-tajekoztato.pdf

II.            Szolgáltatói adatok

Cégnév: Digitális Demokráciafejlesztési Ügynökség Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság

(a továbbiakban: „Szolgáltató”)

Székhely: 1134 Budapest, Kassák Lajos utca 19-25.

Adószám: 32851300-2-41

Cégjegyzékszáma a Fővárosi Törvényszék Cégbíróságánál: 01-09-446719

Elektronikus elérhetőség: [email protected]

Szerződés nyelve: magyar

Képviseli: Nagy Károly ügyvezető

A jelen ÁSZF szerinti Szolgáltatás ellátásához a Szolgáltató a WEBSHIPPY Magyarország Logisztikai és Szállítmányozási Korlátolt Felelősségű Társaságot (székhely: 2151 Fót, 0221/12., cégjegyzékszám: 13-09-213880; adószám: 32851300-2-41; a továbbiakban: „Webshippy”), mint közreműködőt veszi igénybe. A Honlapon leadott megrendelések automatikusan továbbításra kerülnek a Webshippy rendszerébe. A megrendelt Termékek a Webshippy raktárában kerülnek tárolásra, és a kiszállítást – a Szolgáltató megbízásából – a Webshippy végzi.

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: WP Engine Inc.

Székhely: 504 Lavaca St., Ste. 1000, Austin, Texas 78701

III.          Felhasználó

A Felhasználó az a természetes vagy jogi személy, aki a Honlapon keresztül a Szolgáltatást igénybe veszi.

Felhasználó kijelenti, hogy szerződéskötési képessége korlátozás alá nem esik, a jelen ÁSZF elfogadására jogosult, más harmadik személyekkel e tárgyban kötött szerződéseikkel a jelen ÁSZF nincs ellentmondásban. Felhasználó kijelenti továbbá – amennyiben alkalmazandó –, hogy jelen ÁSZF elfogadásakor nem áll a csődeljárásról és a felszámolási eljárásról 1991. évi XLIX. törvényben meghatározott csőd-, felszámolási, hatálya alatt, sem a cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a végelszámolásról szóló 2006. évi V. törvényben meghatározott végelszámolási eljárás alatt és egyébként sem fizetésképtelen.

Felhasználó kijelenti továbbá, hogy a nevében eljáró természetes személy a Felhasználó képviseletére jogosult, ennek alapján a jelen ÁSZF elfogadására felhatalmazással bír.

A Felhasználó és a Szolgáltató a továbbiakban együttesen: „Felek”.

IV.          ÁSZF hatálya, módosítása

A jelen ÁSZF 2025. november 21. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató bármikor jogosult egyoldalúan a jelen ÁSZF részben vagy egészben történő módosítására. A módosításokat a Szolgáltató a Honlapon közzéteszi, illetve a Felhasználókat a legújabb ÁSZF módosításról e-mailben értesíti. A módosítások nem érintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a módosításnak nincs visszaható hatálya.

V.            A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat a Szolgáltató nem iktatja.

VI.          Számla

A Honlapon leadott megrendelések esetében a számlát a Szolgáltató megbízásából a Webshippy bocsátja ki. A Felhasználó a jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a megrendelései után kiállított számlát a Szolgáltató nevében és képviseletében a Webshippy bocsássa ki.

VII.        Szolgáltatás jogszabályi környezete

A Szolgáltató kijelenti és szavatolja, hogy a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően jár el a Szolgáltatás nyújtása során. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a Felekre külön kikötés nélkül is irányadók. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint az ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel az alábbi jogszabályokra:

    VIII.     Szerzői jog

    Az Szjt. 1. § (1) bekezdése értelmében a Honlap szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a Honlapon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a Honlap, vagy annak bármely része módosítható. Tilos a Honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. A Honlapról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a Szolgáltató írásos hozzájárulása esetén is csak a Honlapra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

    IX.          Termékek ára

    Az Honlapon megjelenített Termék árak forintban értendőek, tartalmazzák a 27%-os áfát. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból a Szolgáltató az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre.

    Amennyiben a Szolgáltató az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett az Termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az alábbiak szerint jár el a Szolgáltató.

    Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

      Nyilvánvalóan hibás árnak minősül a fentieken kívül az az ár, melynek hibás voltát a fogyasztó az adott helyzetben általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel maga is felismerhetett volna, figyelembe véve a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény 4. § (1) bekezdésében foglalt fogyasztói magatartást. Ilyen hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a Termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét Felhasználónak, mely információ birtokában a Felhasználó eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a Terméket vagy nem él ezzel a lehetőséggel, amely esetben a Felek között nem jön létre szerződés.

      X.            Az Termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

      A honlapon a megvásárolható Termékek lényeges tulajdonságairól az egyes Termékeknél szereplő leírásokban ad tájékoztatás a Szolgáltató.

      A Honlapon a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a Termékekről, amennyiben lehetséges fotót jelenít meg.

      XI.          A Termék szerződésszerű teljesítésének feltételei

      A szolgáltatás tárgyául szolgáló Termék akkor minősül szerződésszerűen teljesítettnek, ha a megrendelt Termék:

        XII.        Vásárlás folyamata

        A vásárlás nem regisztrációhoz kötött.

        A Felhasználó a Honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes Terméket. Az egyes Termékre kattintva találja a Termék fotóját, ismertetőjét, árát.

        A Termék kiválasztása után Felhasználó a „Kosárba” gombra kattintva helyezhet – tetszőleges számú – Terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel a Felhasználónak vásárlási – vagy fizetési kötelezettsége keletkezne.

        A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a „Megrendelem” gomb megnyomásáig – szabadon ellenőrizhető, módosítható, a kosárból tetszés szerinti Termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb Termékek helyezhetőek, illetve a kívánt darabszám megváltoztatható.

        Amennyiben Felhasználó nem kíván további Terméket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Tovább a pénztárba” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.

        „Tovább a pénztárba” gomb lenyomását követően megjelenik a kosár tartalma, illetve az Felhasználó által kiválasztott Termékek megvásárlása esetén a Felhasználó által fizetendő teljes vételár.

        A „Kapcsolati adatok” szövegdobozban kell megadnia a Felhasználónak azt az e-mail címét, amelyre a Szolgáltató elküldi az automatikus visszaigazoló emailt, illetve a rendeléssel kapcsolatos részleteket és frissítéseket.

        A „Szállítás” dobozban kell megadnia a Felhasználónak, hogy a megrendelt Terméket címre vagy csomagpontra szállítsák. Ezután a szállítási címet kell megadnia vagy csomagpontot kell kiválasztania a Felhasználónak.

        A Felhasználó egy szövegdobozban kipipálhatja, hogy a szállítási és a számlázási címe megegyezik-e. Amennyiben a Felhasználó eltérő számlázási címet kíván megadni, akkor el kell távolítania a pipát, és az így megjelenő szövegdobozban egy számlázási címet kell megadnia.

        A „Szállítási opciók” szövegdobozban a rendszer jelzi a kiszállítás díját, melyet a Felhasználó köteles kifizetni megrendelés esetén.

        A „Fizetési módok” szövegdobozban kiválaszthatja a Felhasználó, hogy Hitelkártyával/Bankkártyával kíván fizetni.

         „Megjegyzés” szövegdobozban” Felhasználó tetszőlegesen adhat meg további információt.

        A „Rendelés összesítőn” oldalon a Felhasználó összegezve láthatja a megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a szállítási adatokat és a fizetendő összeget.

        A Szolgáltató a honlapon feltüntetett mértékű kedvezményt biztosíthat a Digitális Polgári Kör (továbbiakban: DPK) tagsággal rendelkező Felhasználók részére. A kedvezmény igénybevételének feltétele, hogy a Felhasználó rendelkezzen érvényes DPK tagsággal, ennek hiányában a rendelési folyamat során is lehetősége van a DPK tagságra történő regisztrációra, amelyhez a Szolgáltató a honlapon külön regisztrációs felületet vagy linket biztosíthat.

        XIII.     A rendelés véglegesítése, ajánlattétel

        A fenti szövegdobozok kitöltését követően a Felhasználó a „Megrendelés” gombra kattintva zárhatja le a megrendelését, amely gomb lenyomásával a Felhasználó elismeri, hogy megismerte jelen ÁSZF és az Adatvédelmi Tájékoztató tartalmát és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

        A Honlapon közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak, csupán internetes katalógusnak minősülnek. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a Felhasználó minősül ajánlattevőnek.

        XIV.      Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

        A Felhasználó a Honlapon keresztül bármely időpontban jogosult megrendelést leadni. A megrendelés Szolgáltatóhoz történő beérkezését a Szolgáltató 48 órán belül automatikus elektronikus visszaigazoló üzenet megküldésével igazolja vissza a Felhasználó részére az általa megadott email címre. Ezen automatikus visszaigazolás a Felhasználó ajánlatának elfogadásának minősül, és a Felek között szerződés jön létre.

        Amennyiben a Felhasználó a nem kapja meg az automatikus visszaigazoló üzenetet, érdemes a Szolgáltató ügyfélszolgálatával felvenni a kapcsolatot, mert lehet, hogy egy rendszerhiba miatt nem kapta meg az automatikus visszaigazoló üzenetet. Ennek elmulasztása esetén a Szolgáltató nem vállal felelősséget a megrendelés teljesítésének elmaradásáért, ha annak beérkezése technikai okból nem történt meg.

        A szerződés azon időpontban jön létre, amikor a Szolgáltató által küldött automatikus visszaigazoló e-mail a Felhasználó számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

        A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Honlapon feltüntetett termékek rendelkezésre álljanak. Ugyanakkor előfordulhat, hogy a megrendelt termék a megrendelés teljesítésének időpontjában már nem elérhető (például elfogyott, hiányos, vagy nem utánrendelhető). Ilyen esetben a Szolgáltató a szerződés teljesítését nem tudja vállalni, amelyről haladéktalanul értesíti a Vásárlót, és az esetlegesen teljesített fizetést a Vásárló részére visszautalja.

        XV.        Át nem vett csomagok esetén követett eljárásrend

        Amennyiben a Felhasználó a megrendelt és kiszállításra átadott Terméket nem veszi át, és a jogszabályokban biztosított, indokolás nélküli elállási jogát a kézhezvételtől számított 14 (tizennégy) napon belül nem gyakorolja, úgy a Felhasználó megszegi a Szolgáltatóval kötött szerződését. A szerződésszegés abban áll, hogy a Felhasználó kötelezettsége a Termék átvétele és ezzel a Szolgáltató teljesítésének elfogadása.

        Ebben az esetben a Szolgáltató megkísérelheti a Termék ismételt kiszállítását, amennyiben ezt Vásárlóval egyeztetni tudja, de az ismételt kiszállítást szállítási díj fizetéséhez kötheti.

        Amennyiben az ismételt kiszállítás sikertelen, vagy annak egyeztetésére a Felhasználó együttműködésének hiánya miatt nem kerülhet sor, a Szolgáltató jogosult a Felhasználóval kötött szerződést a szerződésszegés miatt azonnali hatállyal felmondani, és a sikertelen kiszállítás, valamint a visszaszállítás költségét kötbérként érvényesíteni a Felhasználóval szemben.

        A Felek rögzítik, hogy a szerződés felmondására a Szolgáltató jogosult a Felhasználó által a megrendelés során megadott elektronikus levelezési címet igénybe venni. A felmondás közlésének időpontja az az időpont, amikor a felmondó nyilatkozat a Felhasználó elektronikus levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

        XVI.      Az adatbeviteli hibák javítása

        A Szolgáltató a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a Felhasználó adatai nem egyértelműek vagy valódiságuk kérdéses, a megrendelés során megadott telefonszámon és/vagy e-mail címen felkeresheti a rendelést leadó Felhasználót adategyeztetés érdekében. Bármely okból sikertelen adategyeztetési eljárás esetén a Szolgáltató jogosult érvényteleníteni a megrendelést és törölni azt Felhasználó által megadott e-mail címre történő értesítéssel egyidejűleg.

        Felhasználónak a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az általa bevitt adatok módosítására. A Felhasználó felelőssége, hogy az általa megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az általa megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a Termék. A rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét. Amennyiben Felhasználó azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés a Felhasználó adatait tévesen tartalmazza (például név, szállítási cím, telefonszám stb.), úgy Felhasználó köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – a megrendeléskor megadott e-mail címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezni a Szolgáltató ügyfélszolgálata felé.

        XVII.   Fizetésre vonatkozó információk

        A fizetés kártyás fizetéssel történhet.

        XVII.1. Kártyás fizetés

        Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bank- vagy hitelkártyával fizetni, ebben az esetben a Felhasználónak a megrendelési folyamat során meg kell adnia bank- vagy hitelkártyája adatait.

        XVII.2. Fizetés utánvéttel

        Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal, vagy csomagpontra kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak, vagy a csomagponton teljesítse készpénzben, vagy bankkártyával a megrendelt Termék átvételekor. Utánvétes fizetésre kizárólag bruttó 30.000 Ft rendelési értékig van lehetőség.

        Ha a rendelést több részletben szállítják ki, a teljes rendelésre vonatkozó díj az első küldemény átvételekor esedékes. 

        XVIII. Szállításra vonatkozó információk

        A termékeket kizárólag kiskereskedelmi mennyiségben és kizárólag a végfelhasználók részére áll módjában a Szolgáltatónak értékesíteni. A Honlapon vásárolt termékek tovább értékesítése nem megengedett.

         A kiszállított Termék a Szolgáltató tulajdonában marad, amíg a fizetés teljes egészében meg nem történik.  

        A Felhasználó által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokból eredő szállítási, illetve egyéb problémákért és esetleges többletköltségekért és/vagy károkért a felelősség kizárólag a Felhasználót terheli.

        A Szolgáltatás megrendelése és teljesítése közötti időpontban történt, a kiszállítást érintő adatmódosításokat a Szolgáltató a tőle elvárható legnagyobb gondosság mellett sem tudja minden esetben nyomon követni, így az abból eredő esetleges kellemetlenségekért, késedelemért és károkért felelősséget nem vállal.

        Felhasználó a Ptk. 6:127. §-a alapján köteles a csomagot késedelem nélkül, lehetőleg a kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Amennyiben a Felhasználó nem vizsgálja át a csomagot viseli az ezzel való következményeket (a termék állapotának bizonyításának nehézsége).

        XVIII.1. Szállítási költségekre, futárszolgálatokra vonatkozó információk

        A 20.000 Ft vagy annál nagyobb értékű rendelések esetén a kiszállítás ingyenes.

        A jelen ÁSZF eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató kizárólag Magyarország, Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Németország, Dánia, Spanyolország, Franciaország, Görögország, Horvátország, Olaszország, Hollandia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovénia, Szlovákia területén biztosítja a megrendelt Termék kiszállítását/átvételét. A kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó állama szerinti nyelven kommunikálni a Felhasználóval. A Szolgáltató nem köteles megfelelni a Felhasználó tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett Termékkel kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, például címkézési vagy ágazatspecifikus követelményeknek, vagy hogy tájékoztassa a vásárlót ezekről a követelményekről. A Szolgáltató eltérő rendelkezése hiányában magyarországi ÁFA-t alkalmazza minden Termék esetében.

        A Termék kiszállítására a Felhasználó Magyarország területén a GLS, DPD, Foxpost vagy MPL futárszolgálatot választhatja.

        GLS-ről bővebb információ az alábbi weboldalon érhető el: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok

        GLS házhozszállítási díja: bruttó 2200 Ft

        GLS csomagponthoz szállítási díja: bruttó 1400 Ft

        GLS csomagautomatához szállítási díja: bruttó 1200 Ft

        DPD-ről bővebb információ az alábbi weboldalon érhető el: https://www.dpd.com/hu/hu/cimzettek/

        DPD házhoz szállítási díja: bruttó 2000 Ft

        DPD csomagponthoz szállítási díja: bruttó 1600 Ft

        Foxpostról bővebb információ az alábbi weboldalon érhető el: https://www.foxpost.hu/csomagatvetel

        Foxpost csomagponthoz szállítási díja: bruttó 1000 Ft

        Foxpost csomagautomatához szállítási díja: bruttó 1000 Ft

        MPL-ről bővebb információ az alábbi weboldalon érhető el: https://www.posta.hu/kuldemeny_erkezese/haznal_torteno_csomagkezbesites

        MPL házhoz szállítási díja: bruttó 1700 Ft

        Külföldi szállítás esetén a Felhasználó kizárólag a GLS futárszolgálatot választhatja.

        A GLS szállítási díja az adott országokban a következő:

        Ország

        Kézbesítés típusa

        Szállítás díja

        Ausztria

        Házhozszállítás

        4 900 Ft

        Belgium

        Házhozszállítás

        7 900 Ft

        Bulgária

        Házhozszállítás

        7 800 Ft

        Csehország

        Házhozszállítás

        4 900 Ft

        Németország

        Házhozszállítás

        6 500 Ft

        Dánia

        Házhozszállítás

        7 700 Ft

        Spanyolország

        Házhozszállítás

        13 200 Ft

        Franciaország

        Házhozszállítás

        10 500 Ft

        Görögország

        Házhozszállítás

        12 000 Ft

        Horvátország

        Házhozszállítás

        4 700 Ft

        Olaszország

        Házhozszállítás

        9 200 Ft

        Hollandia

        Házhozszállítás

        7 500 Ft

        Lengyelország

        Házhozszállítás

        6 100 Ft

        Portugália

        Házhozszállítás

        11 800 Ft

        Románia

        Házhozszállítás

        5 800 Ft

        Szlovénia

        Házhozszállítás

        5 800 Ft

        Szlovákia

        Házhozszállítás

        4 300 Ft


        XVIII.3. Teljesítési határidő

        A Ptk. 6:220. § (1) bekezdése alapján a Szolgáltató a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Felhasználó rendelkezésére bocsátani az Terméket. Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult a Ptk. szerint eljárni a Szolgáltatóval szemben.

        XVIII.4. Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés

        Amennyiben a Felhasználó korábban már úgy rendelt Terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy a Termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza a Szolgáltatóhoz, a Szolgáltató megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez kötheti. Szolgáltató visszatarthatja az Termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy az Termék árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával.

        XIX.      Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

        Az Fgytv. 2. § 10. pontja az alábbiak szerint fogalmazza meg a fogyasztó fogalmát:

        „fogyasztó: az fogyasztóálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.”

        Amennyiben a Felhasználó fogyasztónak minősül, úgy vonatkoznak rá a fogyasztóra vonatkozó szabályozások, amelyekről az alábbiakban nyújt tájékoztatást jelen ÁSZF.

        Az Fgytv. 2. § 2. pontja szerint a fenti fogalomban meghatározott áru: „az a termék, az ingatlan és a vagyoni értékű jog, valamint a szolgáltatás”. Jelen ÁSZF-ben meghatározott Termék árunak minősül az Fgytv. alapján.

        Az Fgytv. 2. § 28a. pontja a panaszt az alábbi fogalommal határozza meg:

        „a fogyasztó vállalkozással szemben előterjesztett, a vállalkozásnak, vagy a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az Termék fogyasztók részére történő forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó, egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányuló kifogása, a kellékszavatossági, termékszavatossági vagy jótállási igény kivételével,”

        A Felhasználó az Fgytv. szerinti panaszát, illetve a termékkel kapcsolatos kellékszavatossági, termékszavatossági, jótállási igényét szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással az alábbi elérhetőségeken:

          A Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.  A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

              1. a fogyasztó neve, lakcíme, vagy elektronikus levelezési címe,

              1. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

              1. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

              1. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

              1. a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,

              1. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

              1. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma, és

              1. az arra vonatkozó figyelmeztetést, hogy ha a fogyasztó a jegyzőkönyv felvétele során az a) és c) pontban foglalt adatokat nem adja meg, vagy a jegyzőkönyv aláírását megtagadja, az Szolgáltató a szóbeli panasz elintézése során az írásbeli panaszra vonatkozó válaszadási előírások alkalmazását mellőzi

            A panaszt elutasító álláspontját az Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén az Szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye, tartózkodási helye vagy székhelye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, levelezési címét, valamint hogy a Szolgáltató tett-e általános alávetési nyilatkozatot.

            Az Szolgáltató a szóbeli panaszról felvett jegyzőkönyvet vagy az írásbeli panaszt, továbbá a panaszra adott érdemi válaszának másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság felhívására bemutatni.

            Amennyiben az Szolgáltató és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára.

            XVIX.1. Fogyasztóvédelmi eljárás

            Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek elérhetősége az alábbi honlapon található: https://kormanyhivatalok.hu/

            XVIX.2. Békéltető testületi eljárás

            Amennyiben a fogyasztó Felhasználó fogyasztói panaszát a Szolgáltató elutasítja, úgy Felhasználó jogosult a Felhasználó lakóhelye, tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy a Felhasználó által a kérelemben megjelölt Békéltető Testülethez fordulni. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

            Az Felhasználó a www.bekeltetes.hu vagy a https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai honlapon elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni.

            A békéltető testület hatáskörébe a termék

              kapcsolatos fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése tartozik.

              A békéltető testület – kivéve, ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér – a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg.

              A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében a Szolgáltató köteles a békéltető testület felhívására határidőn belül válasziratot megküldeni a békéltető testület számára. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson. Fontos kiemelni, hogy a Szolgáltató nem tett békéltető testületnél általános alávetési nyilatkozatot, amelyben vállalná, hogy a békéltető testületi eljárásnak és egyezség hiányában az ilyen eljárásban hozott határozatnak aláveti magát.

              A békéltető testületek vonatkozásában érdemes megjegyezni, hogy az Fgytv. kibővíti a fogyasztó fogalmát, és a fentebb említett fogyasztói fogalmán túl fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

              Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

              Budapesti Békéltető Testület
              Székhely: Budapest
              Illetékességi terület: Budapest Elérhetőség:
              Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
              Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.
              Telefonszám: 06-1-488-2131
              E-mail: [email protected]
              Honlap: bekeltet.bkik.hu
              Baranya Vármegyei Békéltető Testület
              Székhely: Pécs
              Illetékességi terület: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye Elérhetőség:
              Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
              Telefonszám: 06-72-507-154
              E-mail: [email protected]
              Honlap: baranyabekeltetes.hu
              Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
              Székhely: Miskolc
              Illetékességi terület: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye Elérhetőség:
              Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
              Telefonszám: 06-46-501-091
              E-mail: [email protected]
              Honlap: bekeltetes.borsodmegye.hu
              Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
              Székhely: Szeged
              Illetékességi terület: Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye Elérhetőség:
              Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
              Telefonszám: 06-62/549-392
              E-mail: [email protected]
              Honlap: bekeltetes-csongrad.hu
              Fejér Vármegyei Békéltető Testület
              Székhely: Székesfehérvár
              Illetékességi terület: Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye Elérhetőség:
              Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
              Telefonszám:06-22-510-310
              E-mail: [email protected]
              Honlap: www.bekeltetesfejer.hu
              Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
              Székhely: Győr
              Illetékességi terület: Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye Elérhetőség:
              Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
              Telefonszám: 06-96-520-217
              E-mail: [email protected]
              Honlap: bekeltetesgyor.hu
              Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
              Székhely: Debrecen
              Illetékességi terület: Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye Elérhetőség:
              Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
              Telefonszám: 06-52-500-710, +36 52 500 745
              E-mail: [email protected]
              Honlap: hbmbekeltetes.hu
              Pest Vármegyei Békéltető Testület
              Székhely: Budapest
              Illetékességi terület: Pest Vármegye Elérhetőség:
              Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
              Telefonszám: 06-1-792-7881
              E-mail: [email protected]
              Honlap: panaszrendezes.hu

              XVIX.3. Bírósági eljárás

              Az Felhasználó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

              XX.        Elállási vagy felmondási jog

              A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga.

              A fogyasztó az elállási jogát

              a) Áru adásvételére irányuló szerződés esetén

              aa) az Árunak,

              ab) több Áru adásvételekor, ha az egyes Áruk szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott Árunak,

              ac) több tételből vagy darabból álló áru esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

              ad) ha az árut meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

              a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 naptári nap.

              Fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, fogyasztó jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

              Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen fogyasztó vagy az fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az árut átveszi.

              A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási vagy felmondási jogát a szerződés megkötésének napja és a Termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

              Jelen ÁSZF szerint a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, ezért a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti. Ez a jog a szerződés létrejötte előtt gyakorolható, vagyis addig lehet élni vele, amíg a Szolgáltató által küldött automatikus visszaigazoló email a Felhasználó számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

               Ha fogyasztó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 1134 Budapest, Kassák Lajos utca 19-25; elektronikus levelezési cím: [email protected]. Ebből a célból felhasználhatja az 1. számú melléklet Elállási-/felmondásinyilatkozat-mintát is.

              Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

              Ha fogyasztó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

              A visszatérítést mindaddig visszatarthatja a Szolgáltató, amíg vissza nem kapta az árut, vagy fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Fogyasztó köteles Webshippy (postai cím: 2151 Fót, 0221/12.) számára az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi az árut. Az áru visszaküldésének közvetlen költségét fogyasztó viseli.

              Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az áruban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

              XXI.      Kellékszavatosság

              Milyen esetben élhet fogyasztó a kellékszavatossági jogával?

              Fogyasztó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv, valamint fogyasztói szerződés esetén a 373/2021 (VI.30.) Korm. rendelet szabályai szerint.

              Milyen jogok illetik meg Fogyasztót kellékszavatossági igénye alapján?

              Fogyasztó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

              Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén fogyasztó a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a vállalkozás költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

              Milyen határidőben érvényesítheti Fogyasztó kellékszavatossági igényét?

              Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul bejelenteni. A hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közölt hibának kell tekinteni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vevő az Árut rendeltetésszerűen nem tudja használni. Az Árunak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

              Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

              Fogyasztó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

              Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

              A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha fogyasztó igazolja, hogy az Árut az Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

              XXII.   Termékszavatosság

              Milyen esetben élhet Fogyasztó a termékszavatossági jogával?

              Termék hibája esetén fogyasztó – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

              Milyen jogok illetik meg fogyasztót termékszavatossági igénye alapján?

              Termékszavatossági igényként fogyasztó a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

              Kivel szemben érvényesítheti termékszavatossági igényét?

              Termékszavatossági jogait a termék előállítójával vagy forgalmazójával (a továbbiakban együtt: gyártó) szemben gyakorolhatja.

              Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

              A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

              Milyen határidőben érvényesítheti fogyasztó termékszavatossági igényét?

              Termékszavatossági igényét fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

              Milyen bizonyítási szabály érvényesül termékszavatossági igény érvényesítése esetén?

              Termékszavatossági igény érvényesítése esetén fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termékhiba a gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában fennállt.

              A gyártó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

              A gyártó akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy

                A fogyasztó ugyanazon hiba miatt a vállalkozással szemben kellékszavatossági és a gyártóval szemben termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve a termék javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már csak a gyártóval szemben érvényesítheti.

                XXIII. Jótállás

                Milyen esetben élhet Fogyasztó a jótállási jogával?

                Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles a kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek körének meghatározásáról szóló 10/2024. (VI.28.) IM rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek), eladása esetén, ha azok eladási ára eléri a 10 000 forintot. Jelen ÁSZF-ben foglalt jótállásra vonatkozó szabályok kizárólag a 0/2024. (VI. 28.) IM rendelet 1. számú mellékletében felsorolt termékekre vonatkoznak.

                Fogyasztót milyen jogok illetik meg, ha a jótállás jogszabályon alapul?

                A kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek körének meghatározásáról szóló 10/2024. (VI.28.) IM rendeletben meghatározott új, tartós fogyasztási cikk (a továbbiakban: fogyasztási cikk) esetén Fogyasztó a teljesítés hibája miatt az jótállási igényt érvényesítheti, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló kormányrendeletben foglalt feltételekkel.

                Fogyasztót milyen további jogosultságok illetik meg jogszabályon alapuló jótállás esetén?

                Fogyasztási cikk esetében Fogyasztóa jótállási idő alatt elsősorban kijavítást igényelhet. Kicserélésnek van helye már az első javítási kísérletet követően, ha megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, és Fogyasztómásik igény teljesítését nem kéri. Fogyasztóakkor is kérheti a kicserélést, ha a kijavítási igény közlését követő harminc napon belül nem kerül sor a kijavításra. A kicserélési igényt az is megalapozza, ha a fogyasztási cikk a jótállási idő alatt három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik, feltéve, hogy Fogyasztónem kéri másik igény teljesítését. Ha az előbbi esetekben kicserélésre nincs lehetőség, akkor Fogyasztóa vételár visszatérítésére is igényt tarthat.

                Fogyasztó milyen határidőn belül gyakorolhatja kötelező jótálláson alapuló jogait?

                A jótállás időtartama fogyasztási cikkek esetén

                a) 10 000 forinttól 250 000 forintig terjedő eladási ár esetén két év,

                b) 250 000 forint feletti (250 001 forinttól kezdődő) eladási ár esetén három év.

                Milyen további követelmények támaszthatóak a jótállási jogok gyakorlásának feltételéül?

                Fogyasztási cikk megfelelő üzembe helyezése vagy annak üzemben tartása érdekében támaszthatók speciális követelmények (például időszakos felülvizsgálat) a fogyasztóval szemben, feltéve, ha a megfelelő üzembe helyezés vagy üzemben tartás más módon nem biztosítható, és a követelmény teljesítése nem jelent aránytalan terhet a fogyasztó számára.

                Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

                A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

                A Fogyasztó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, valamint termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Ha viszont Fogyasztó egy adott hiba miatt egyszer sikerrel érvényesítette hibás teljesítésből eredő igényét (például a vállalkozás kicserélte a terméket), ugyanezen hiba tekintetében más jogi alapon erre már nem tarthat igényt.

                Mellékletek:

                    1. számú melléklet: Elállási-/felmondási nyilatkozat

                  Kelt: Budapesten, 2025. november 21. napján

                  Secret Link
                  Kosár

                  A kosarad üres

                  Nézd meg a termékeinket, és vásárolj exkluzív kínálatunkból

                  Vissza a boltba